KİLO BEKÇİLİĞİ KULLANICI YORUMLARIİ BU ZAYIFLAMA YÖNTEMİNE DİKKAT!

en hızlı zayıflamaAh!!!!!!!! Tartı!!!!!!! Ah!!!!!Sen neymişsin be abi! Bir gün bir gemide yolculuk yapmaya karar veren 5-6 arkadaş gemiye binmişler. Bir de ne görsünler, içlerinden birinin sırtında kocaman bir koli! Arkadaşları soruyor bunun içinde ne var. Arkadaşı da kolinin içinde hayati derecede önem taşıyan eşyalarının olduğunu söyleyen adama “o zaman şu koliyi sırtından indir de şöyle denizin tadını çıkara çıkara gideceğimiz yere ulaşalım” der.  Adam kesinlikle kabul etmez, sözde gemiye güvenmez ve her dakika sırtında taşıdığı kolinin ağırlığı artarak adama zarar verir oysa güvense gemi gidiyor, sen gidiyorsun bırak kolin de gitsinJ İnsanoğlu işte.. Ne kadar da çok benziyor bu hikaye benim tartı hikayeme .

Geçen hafta 3 kilo almış olmanın paniğiyle sevgili kilo bekçime imdat çığlıkları atarken gerçekleri öğrendiğimde dumur oldum.Görüntüde küçücük bir metal parçası nasıl da hayatları mahvediyor!.Tartıda yüksek çıktığı için çocuğunu döven anneler mi,kocasına patlayan öfkeler mi daha neler neler acaba! Allah’tan geceler boyu ‘’Allah’ım ben bu ömrü böyle geçirmek istemiyorum ya canımı al ya bu dertten kurtar diye yalvardığımı bilirim. Oysa kararında yeseydik hiç bu dert bize bulaşmazdı.

Allah seni karşıma çıkardı kilo bekçim , sen elimden tuttun, ben de bu kuyudan çıkıcam. Dışarıda öyle bi yağmur varki anlatamam. Gökyüzü ağlıyor ben ağlıyorum.En çok da neye yanıyorum biliyor musun? Bu kilo illeti beni öyle ezik yaptı ki geçmişte kişiliği 5 kuruş etmezlere çok eğildim. Sevgili kilo bekçim,  sen benim son umudumsun…

Online kilobekçiliği ile zayıflamak için tıklayın

Sağlıklı ve kalıcı zayıflamak herkesin hayali. Zayıflamak istiyorsanız sizlere mutlaka online kilobekçiliğini denemenizi tavsiye ediyoruz. İncelemek için tıklayınız.

Sağlıklı ve kalıcı zayıflamak istiyorum, Ben de zayıflamak istiyorum, Hızlı zayıflamak istiyorum,Artık zayıflamak istiyorum diyorsanız… Sizin hayaliniz yalnızca zayıflamak değilse; aynı zamanda fit bir bedene sahip olmayı da arzu ediyorsanız işte size yüzyılın fırsatı! Mutlaka İNCELEYİN

Tagged with: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
100 GÜNDE 30 KİLO ZAYIFLAMA, 20 GÜNDE ZAYIFLAMA, 45 GÜNDE 50 KİLO VERDİM, ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ KALICI ZAYIFLAMA, ZAYIFLAMAK İSTİYORUM NE YAPMALIYIM kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Zayıflama KAMP KAYITLARI başlamıştır!
Zayıflamak İstiyorum Konulu Arşiv
Zayıflama Kampı ve Online KİLOBEKÇİLİĞİ sistemi hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Zayıflamak İstiyorum- Kategoriler…
