10 günde 1. üye 6.2 kg. 2. üye 8.2 kg. GELİŞEREK DEĞİŞİM BÖYLE Mİ OLUYOR?

Vücudun şifresi diye bir site görüyorum. Öncesi, sonrası resimleriyle oldukça klasik geliyor bana ama resimlerin üzerinde bir yazı görüyorum “Sadece ….. kilo zayıfladım sanmayım ruhumdan tam …. kadar kilo verdim  ” diye. Duruyorum bir süre yaptığım espri geliyor aklıma gülüyorum ve siteyi kapatıyorum. O günden sonra derinlere bir yere çağırıyor bir ses beni. Eskilerden zamanında küçümsediğim bir duyguyla tanışıyorum. O küçücük sorunun nasıl zamanla büyüyüp ruhumda koca bir karadeliğe dönüştüğünü görüyorum. Başta kabul etmekte çok zorlanıyorum. Hayır, hayır sorun bu olamaz diye. Siteye tekrar giriyorum okuyorum, okuyorum. Sonra tekrar kendime dönüp bakıyorum, bakıyorum.

Evet o küçümsediğim duygu kilolu olma, kilodan korkma duygusu. Özellikle gebelik sürecinde iyiden iyiye bir kaosa dönüşmüş, neredeyse kalıcılığını garantilemek için önüme setler çekmiş, bedenimi artık tanıyamadığım ve kabul edemediğim bir ağırlığa taşımış, ruhumu tanınamaz hale getirmiş bir duyguyla yüzleşiyorum önce. Sonra kilobekçiliğini görüyorum hiç zaman kaybetmeden üyelik işlemlerimi başlatıyorum. Sonra kitap geçiyor elime. İdealist, sağlam temellere oturan, samimi, çok iddialı. Sorunu net olarak tanımlayan, altında yatan nedenleri tek tek ortaya koyabilen ve sorunu ortadan kaldırabileceğini iddia eden bir kitap. Her şey bir yana kalk diyor kitap harekete geç, sorununu ve bunun nedenleri tanı ve artık önüne bak, ihtiyacın olan herşey içinde, ben başardım sende başarabilirsin diyor. Yalnız değilsin diyor ve gösteriyor sana, aynı şeyleri yaşayan insanlarla tanışıyorsun, küçük bir umut yeşermeye başlıyor içinde. Ve programın başlıyor…

Hikâyenin tamamı için TIKLAYINIZ.

acil zayıflama başarısı, çabuk kilo verme başarısı, çabuk zayıflama başarısı, gerçek zayıflama hikayesi, hızlı kilo verme başarısı, hızlı ve sağlıklı zayıflama başarısı, hızlı zayıflama hikayesi, kalıcı zayıflama hikayesi, Kilo verme, online kilo verme başarısı, online zayıflama hikayesi, resimli zayıflama hikayesi, sağlıklı kilo verme başarısı, Zayıflama hikayesi

Tagged with: , , , , , , , , , , , , ,
10 GÜNDE 6 KİLOYU NASIL VERDİ kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Zayıflama KAMP KAYITLARI başlamıştır!
Zayıflamak İstiyorum Konulu Arşiv
Zayıflama Kampı ve Online KİLOBEKÇİLİĞİ sistemi hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Zayıflamak İstiyorum- Kategoriler…
