Kalıcı Kilo Verme Yöntemleriyle 77.5 CM İncelme

SAĞLIKLI ZAYIFLAMA Toplamda 33 KİLO VERME ve 77.5 cm İncelme & Sıkılaşma

 

SORU: Kilobekçiliği hizmetinin hayatınıza etkisi nedir?

Bir yer vardı gitmek istediğim. Bir yolculuk sonrası ulaşılan ve tüm hayallerin gerçekleştiği, mutluluğun anahtarının teslim edildiği bir yer. Kim ki bu yolculuğu yapıp oraya ulaşırsa değişiyordu. “Bambaşka birisi olarak geri dönüyor” diyorlardı.
Kaç kez denedim gitmeyi bilmiyorum. Tam 20 yıldır beni oraya götürebilecek birilerini aradım durdum. Kimi paramı çaldı, kimi umutlarımı. Her yolculuğa çıktığımda yarım kaldı yürüyüşlerim. Düştüğüm zamanlar oldu, yardım istedim, uzattığım her defasında boş kaldı ellerim. Canım yanıyor ve o kapkaranlık gecelerde ruhum üşüyordu. Yardımını umduğum herkes yeni yaralar açıyordu ruhumda. Yalnızdım bu yolda. Ne kadar dayanılabilirdi ki buna ve umutlarımı, hayallerimi de bırakarak orada bitiriyordum, her defasında başlayamadan yolculuğumu.
Bir gün bir arkadaşım bu yere gidip de dönenlerden bahsetti… İnanmadım! Ve hatta artık böyle bir yerin olmadığından çok emindim. Ben bu kadar denemişken ve bu yolda bu kadar acı çekmişken, birileri; hem de kısa bir sürede bunu başarmışlardı. Yok, hayır bu yine bir tuzaktı. Paramı ve hayallerimi sömürüp yine beni yarı yolda bırakacaklardı. Hep böyle olmuştu çünkü… Ama ah şu çaresizlik var ya, yine eğdirdi boynumu. Hani derler ya denize düşen yılana sarılır, benimkisi daha kötüydü. Denizde değil bataklıkta boğuluyordum.

Artık her şeye razıydım. Bu bir yılana sarılmak veya yılan tarafından sokulmak olsa da fark etmezdi. Yeter ki sonunda kurtuluş olsun.

Ve bir gün tüm cesaretimi toplayıp bir bilet aldım sevgili üye danışmanımdan. Kapıdan içeri girdim ve başladım hazırlık evraklarımızı tamamlamaya… Bekliyordum artık bana tayin edilecek ve beni o diyara götürecek yol rehberimi.
Kilobekçim nihayet gelmişti. Ve başladı yolculuğum. Bu ne güzel bir yolculuktu. Bu ne güzel bir yol arkadaşlığıydı. Bana büyük bir sabır ve hoşgörü ile yoldaki her inceliği anlatıyor, ayağım takılıp tökezlediğimde beni kaldırıyordu. Yorulduğumda veya tükendiğimde beni yeniden ümitlendiriyor ve bana güç veriyordu. Dertlerimi dinliyor ve beni yönlendiriyordu. O aynı zamanda doktorum olmuştu. Ruhumdaki yaraları iyileştiriyor ve bir daha yara almamam için beni eğitiyordu.

11159462_986550234697804_9182122923234671147_n

Evet bu zor bir yolculuktu. çıkmaz sokakları, yokuşları ve önünüzü kesip hayallerinizi çalmak isteyen yığınla haramiler vardı. Yol rehberim sayesinde o çıkmaz sokakları, önüme çıkıp beni düşürecek her taşı tanıyorum. Haramiler benden umutlarını kestiler. Artık umutlarımı ve hayallerimi çalamıyorlar. Artık daha bir emin atıyorum adımlarımı. Her adımımla birlikte içimdeki umutsuzluk yok oluyor, kendime daha çok güveniyorum. Ve mutluyum. Nihayet 20 yıldır özlemle beklediğim şehrin kapısındayım. Ama yaklaştığımda görüyorum ki; bu kapı değil, bu bir ayna. Ve aynada kendimi görüyorum. Aman Allah’ım ne kadar da değişmişim. Işığımı görebiliyorum. Gözlerim, düne kadar kendine bile kapalı bu gözler sevinçle gururla bakıyor bana. Başardım işte! nihayet doğru bir yoldaşla, doğru bir rehber sayesinde buradayım.
Artık ayrılık vakti. Ben yoluma devam ederken, yol rehberim, arkadaşım, öğretmenim, sırdaşım yolunu kaybeden başka yolculara yol göstermek için ayrılıyor.

Ama üzülmüyorum. Biliyorum ki ne zaman ihtiyaç duysam yanı başımda olacak. Öğretileri ile hep zihnimde bana yol gösterecek. Biliyorum ki birçok insanın kararan dünyasını aydınlatacak. Ve ben onun öğretileri ve bana kazandırdığı tecrübeler ile kendimden emin, daha bir azimle başlayacağım yeni yolculuklarıma. Zira biliyorum artıkyolculuk bir varış değil bir hayat biçimidir.
Z. A.

 

ALINTI: Başarı mektupları ve üyelerin başarı hikayeleri VÜCUDUN ŞİFRESİ sitesinden alınmıştır. Okumuş olduğunuz yazının devamı ve daha fazlası için aşağıdaki linke tıklayınız
http://www.vucudunsifresi.com/tr-tr/yorumlar.asp?RecID=590&TabID=0

 

AÇIKLAMA: Hızlı, sağlıklı ve kalıcı zayıflamak için en güvenilir yol HK Performans’tan geçiyor. Bizimle yola çıkan kimse pişman olmadı. HK Performans olarak size, ideal kiloda sağlıklı ve mutlu bir geleceğin garantisini veriyoruz.

HK Performans, sağlıklı, hızlı ve kalıcı zayıflamak için ALTERNATİFSİZ TEK SİSTEMDİR.
Bu sistemin olmazsa olmazı samimiyet ve içtenliktir, bunu para ile ölçemezsiniz ve bu sistemi asla diğer bilindik sistemlerle kıyası olamaz. Bunu bizlerle birlikte yola çıkan herkes çok bilir. HK Performans ANLATILMAZ YAŞANIR.

 

Mutlak başarı için biz buradayız!

Sizin başarınız bizim de başarımız olacaksa BİRLİKTE BAŞARMALIYIZ!

HK Performans | www.vucudunsifresi.com | www.hk.com.tr

 

Etiketler: zayıflama kamplarıkalıcı zayıflamahızlı kilo vermesağlıklı zayıflama yöntemlerihalil karguluhk performansobezitemide kelepçesi, mide balonukilo bekçisi

Tagged with: , , , , , , , , ,
Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Zayıflama KAMP KAYITLARI başlamıştır!
Zayıflamak İstiyorum Konulu Arşiv
Zayıflama Kampı ve Online KİLOBEKÇİLİĞİ sistemi hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Zayıflamak İstiyorum- Kategoriler…
