52 Kilo Zayıflama Başarısı, GELİŞEREK DEĞİŞİM!

Üzücü tarafı zayıflama daha doğrusu zayıflayamama başarısızlığını hayatımın her alanına yüklemeye başlamıştım.Yeni başlayacak her ilişkiden kaçar ve korkar durumdaydım. İster kadın erkek ilişkisi, ister iş anlamında tanışma, iş görüşmesi hiç fark etmiyordu!

Çünkü ŞİŞMANDIM! Bitti, değersizdim, özgüvenim sıfırın altında sürünüyordu.
Tüm bu eksiklerimi kapatmak için çalıştıkça çalıştım, hep daha çok çalıştım, hep en iyisi olmak için çünkü eksi ile başlıyordum her yeni başlangıca.

Çünkü çocukluğumdan beri ŞİŞMANDIM, FAZLA KİLOLU ve son 3.5 yılda OBEZ olmuştum.

3. Sınıf vatandaştım sanki… Aslında bu kadar kötü hissetmediğimi hatırlamaya çalışıyorum.
Başlarda bu kadar kötü değildim ancak yıllar içinde o kadar çok kadın vücudu görsellik anlam kazanmıştı ki benim bu bedenimle ve bu beden içinde sürekli ezilen ruhumla, çevresel bu dayatmalarla mücadele edebilecek gücüm yoktu.

HK Performans’ı, Sn. Halil Kargulu’nun, Vücudun Şifresi Kitabını tanıyana kadar…

Ruhumu, tonlarca akıttığım gözyaşlarım şişirmişti.
Kilolu çocuk, kilolu genç kız, kilolu çalışan kadın, kilolu erkek egemen bir işte ayakta kalmaya çalışan bir kadın… Yeter diyorum bu sıfattan kurtulmak istiyorum. Bir heyecan ve ümitle, kitapta anlatıldığı gibi ‘’Kölelik Düzeni ‘’ içindeki denenmiş yöntemlere başlıyorum ve sonuç yine hüsran! Yaprak gibi savruluyorum sanki, iradem, özgürlüğüm, azimim, ümitlerim hepsi elimden alınmış gibi… Bende kalan duygu, bırak artık ipin ucunu, herkes zayıf olmak zorunda değil, hayat zaten 3 gün ye iç,

Zaten iradesiniz, başaramıyorsun, bırak gittiği yere kadar gitsin. Sonuç 118-120 kiloyu gördüm!

115 kilo ile sürecimize başladım. 2 defa farklı zamanlarda 1.5 yıl ara ile akapunktur denemesi en iyisi olan 1. Denememde 16 kilo verip tam 19 kilo olarak 2.5 ay içinde geri almıştım.

Çıldırıyordum. Nasıl olabilir? Ben ne kadar iradesiz, başarısız vs şuçlamaları ve pişmalıkları ile bir süre daha koyuveriyorum. Kendimi sonra tekrar HCG yöntemi ile 60 gün 60 aç karnıma iğne yaparak delik deşik oldum ve 106’dan 93 kiloya düştüm ama bedenim 4 beden küçüldü, çok başarılı hissediyordum kendimi çünkü inanılmaz güzel daralmıştım. Ben böyle sanarken 1.5 ay içinde 108 kilo olmuştum.

Hep kilolu olmama rağmen vücudumun hiçbir yerinde olmayan çatlaklar karnımda oluşmuştu.
Ağla, ağla, bu gözyaşları ne zaman duracaktı? Sonra spor salonunda 2 ay boyunca azimle çalıştım ve karnımdaki çatlaklar kayboldu. Vücudum toparlandı ama tartıda rakamlar bana bişey söylemiyordu, yine mutsuzdum ve bıraktım salonu…

Endokrinoloji uzmanına gittim, çok büyük ümitlerle 2 ay randevu için zor sıra alıyorsun hemde Prof’dan…Tüm tahlillerim, troid, TSA, hemogram vs hepsini inceledi. Her şey normal, insülin direncinden şüphelenmiş, o da yok. Aslında maşallah turp gibisin diyecek diyemedi. En azından ”25 mg. En hafif dozundan troid ilacı kullanmanı öneririm, metabolizmanı hızlandırır ve kilo vermene yardımcı olur ”dedi. Hemen koşup aldım ve kullanmaya başladım.
Yürüyüşlere başladım, kış aylarıydı ve hava kirliliğinden tıkandım, bronşitim vardı.

Çemberden önce vardı yani! Şimdi ne oldu bilemiyorum.

Adı zayıflamak olan bu çıkmazda kendimi labirentteki kobay fare gibi hissederken artık her konuyu başaramayacağıma inanan, iradesiz, o yöntemden bu yönteme savrulan, tüm güzel duyguları, hayalleri elinden alınmış, gülümsemeyi unutmuş, bedenini saklamak için saçma sapan giyinen, örtünen, gizlenen, sosyal ortamlardan uzaklaşan hatta kaçan, farklı alanlardaki başarı ve becerilerini bile sorgulayan, özgüveni olmayan, doğru sandığı bir sürü durumun aslında yanlış /yalan olduğunu anlayan, hayal kırıklıkları ile depresif hallerde ve bu uğurda bir sürü para harcamış biriydim.

Benim hareket etmemem ve spor yapmamam için bir sürü haklı nedenlerim aslında zihnimin uydurduğu BAHANELERİM vardı. ÇEMBERDEN ÖNCE!

Sonuç olarak; Üzgünüm, sürecimiz başladığından çemberden öncesine dair ne varsa silmişim, toparlamak ve cümleleri düzgün hale getirmek gerçekten zor oldu. İlk defa sana yazarken zorlandım çünkü ’’Çok ama çok derin üzeri kabuk bağlamaya başlamış hatta kapanmaya başlamış yaralarımı hatırlamaya çalışarak, kendi tırnağımla kaldırdım ama HK Performans ve sevgili Kilobekçim sayesinde çemberi çok iyi öğrendiğim için taze kan akmadan hemen pansuman yapabildim. ”

Benim sürecimde en belirgin ve başarıya bizi götürdüğüne inandığım durum benim ruhsal ve duygusal olarak iyileşmem GELİŞEREK DEĞİŞMEM’dir. Zayıflamanın bana göre en temel başarı yolu içeriden gelen iyileşmenin yani ruhsal ve duygusal arınmaların, bedene yansıması ile başlayan değişimdir.

Biz başardık. Ne geçmişte kayıpları sorgulayarak, ne de gelecek endişesi ile kaygılanarak yaşamıyorum artık. Sadece şimdiki zamandayım AN’ı yaşıyorum ve basit, net düşünüp, KALORİLİ DÜŞÜNCELERDEN arınmış bir şekilde HEDEFLERİME doğru koşuyorum.

İnanılmaz bir değişim yaşıyordum ve hala yaşıyorum. GELİŞEREK DEĞİŞİMİN ne demek olduğunu çok iyi anladığım gibi hayatıma geçirebilmenin hem mutluluğunu hem de onurunu yaşıyorum.

Halil Kargulu’nun Vücudun Şifresinde yazdığı gibi ’’İmkansız, henüz keşfedilmemiş olandır ve asla imkansız değildir’’ ve ‘’Kendine inanmakla başlayacak her yeniden doğuş’’

Diğer yöntemlerde, kilolu psikolojisi önemsenmediği gibi hedefe ulaşılsa bile sonrası için en ufak bir destek, koruma programı gibi detaylar düşünülmezdi çünkü onların tek önceliği hayatlarını ve duygularını hiçe saydıkları ŞİŞMANLAR üzerinden nasıl daha fazla para kazanılabilir ve bu insanları ZAYIFLATMAYIP bu sektöre ZARAR VERMEZ DÜŞÜNCESİ.

HK Performans Sisteminde, ticari kaygı ve bakış açısını hissetmediğiniz gibi MÜCADELE ruhunu, İMKANSIZ diye bir şey olmadığını, insanların yüreklerine ve kendilerine İNANDIKLARI AN her şeyi yapabilecek güçleri olduğunu anlıyor ve öğreniyorsunuz. Öğrendiğiniz gibi hayatınıza geçirebiliyorsunuz ve takip edilip, kararlılıkla kalıcı olması için destekleniyorsunuz…

G.B

zayiflama_kampi

Açıklama : 

HK Performanszayıflamak isteyen herkesi hayaline kavuşturuyor. 2006 yılından beri OBEZİTENİN kesin nedenlerini ve çözümlerini ortaya koyan, deneyimli ve donanımlı danışman kadrosuyla daima alternatifsiz olan HK ile en sağlıklı hızlı ve kalıcı bir şekilde zayıflamak çok kolay!

Siz yaşantınızda bütün farklı güzellikleri keşfetmeye başlarken, hedef odaklı eğitim ve uygulamalarla RUHEN ve BEDENEN değişeceksiniz. GELİŞEREK zayıflamak  böyle bir şey.  ”Başarabilirim” inancınızı çalan sistemleri bir kenara bırakın. HK ile tanıştığınız an hayatınız değişecektir. BUTİK yani size özel olarak geliştirdiğimiz eğitim ve aktivitelerle kendi potansiyelinizi keşfedecek  ve İDEAL KİLONUZA ulaşacaksınız.

Kalıcı zayıflamak HK Performans ile gerçekleşir! Bunu bütün aktif HK üyeleri bilir. Sizler de sevgili üyelerimizin başarı hikayelerini takip ederek kendiniz de şahit olabilirsiniz. Zayıflamak için işkence çekmeye son!  Türkiye’de ve dünyada bu denli içerikli hizmet verebilen ve hedefe bu kadar kolay ulaştırabilen bir başka kurum ya da kuruluş yoktur. Gerçeği gören herkesin bir gün çalacağı kapı HK Performans’tır. Siz bu gerçeği ne kadar erken fark ederseniz o kadar kazançlı olursunuz. Siz en iyisi hayalini kurduğunuz kıyafeti şimdiden ısmarlayın ve tam TESLİMİYET ile bu kapıyı çalın.

Doğru Kapıda Doğru Anahtarlasınız! 

HK PERFORMANS EĞİTMENLERİ

Not: Yukarıda okumuş olduğunuz başarı hikayesi HK Performans üyesi tarafından yazılmıştır. Devamı ve daha fazlası için LİNKE tıklamanız yeterlidir.  www.hk.com.tr/basarilar.asp

Tagged with: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Zayıflama KAMP KAYITLARI başlamıştır!
Zayıflamak İstiyorum Konulu Arşiv
Zayıflama Kampı ve Online KİLOBEKÇİLİĞİ sistemi hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Zayıflamak İstiyorum- Kategoriler…
