35,1 kilo zayıflama başarısı!

zayiflama-kampi-hkperformansl

“Merhaba, hazır mısın yeniden ‘SEN’ olmaya?” diyerek başladım yolumun en uzun, en girift, en değişime uğrayan günlerine. Bazen insan kendin de olan vasıflarından ömür boyu haberi olmazmış, bunu HK PERFORMANS sayesinde bunu öğrendim.

Bir gün bana sunulan bir hediye aldım, saygın patronumdan… Yolumun ilk çizen mimarı olmuştu, ömür boyu sürecek minnettarlılığımla azcıkta olsa çekinerek kabul ettim. Hayatım da ilk defa, karşımda olan bir kişiye kendimi anlatacaktım… Neler yiyip içtiğimi.

Çizilen bu yolda yürürken, düşmeden yürümek elde değildi. Tek başına olduğumu sandığım yolun menzilin de, elinde en aydınlık, en parlak, hiç sönmeyen bir meşale ile bekleyen biri vardı. Göremediğim yüzünün en yalın haliyle “HOŞGELDİN, merhaba” diyorduJ  yüreğimin kıyılarına vuran utangaç mısralarımla “hoşluk buldum, teşekkür ederim” dedim…

“Bana hayalin nedir, düşlerin nereler de kaldı?” diye sordu.

Sakladım dedim onları, sırça köşküme. 14 yaşımın en derinlerine… Kimseler dokunmasın, efsunu solmasın diye.

Uzattı elini “gel “dedi “çıkaralım o köşkten onları, gidelim saklanan yanına”
Bana uzattığı diğer elinde de, gözlerime zümreleri akan, hiç sönmeyen meşaleli fanusu vardı.
Peki dedim… Yol arkadaşımla ilk yürüyüşüme başlamıştım, her ne kadar ‘’O’’nun  ışık hızıyla ile yürüyemesem de, çırağı olarak yola bıraktığı adımlarını topluyordum, heybemde ki cebime, gelecekte ki aydınlık günlerim için ve her günümü yaşanır hale getirmişti…

Öğretmenimdi…
Yol arkadaşımdı…
Can dostum…
Sırdaşım…
Yaşam Pusulam…
Kutsal Asamdı…

Günlerin hiç yaşanmamışını bana sunuyordu, her giden yıla inat. Bunca yıl taşıdığım en ağır yüklerini dahi bana sevmeyi öğretti… Sonuçta ben o yüklerin sayesin de burada HK PERFORMANS’tayım.

Yolumuz her geçen gün bana Pusula oluyordu. Çünkü bizi bekleyen bir hazine vardı. Yudumların çiğner halini öğretmişti tıpkı nefesimin ahengi gibi. Yürüdüğüm adımlar günler için de semtler arası olma yoluna ulaşmıştı… Öylesi bir yakınlıktı ki Üsküdar’la Kadıköy hani deyim yerindeyse, yanı başımızda ki vefalı komşudan hatırlık günler için, bir fincan kahve alıp geliyorum der gibiydi (:

Kutsal Asamla(Kilobekçimle)  tanışmadan önce kendi yaşamım da bir devrim yapmıştım. Yitik yıllarımın gözümün önünde. Devrimimin meyvelerini bana teker, teker sunuyordu sanki hakkındır der gibi… Meğer benim kullanmadığım yaratıcının bana kodladığı nice vasfım varmış, neler yüklemiş bana bilmediğim. Yıllarca asıl ben benden ne kadar uzak yaşamışım.  Kimdi biliyor musunuz bana bunları sunan, kullanmayı öğreten hocam? Saygın Kilobekçimdi.

Zayıflama Kampı 002

O benim hayallerimin ellerinden tutmuştu, bana yeniden yürümeyi öğretmişti hem de hiç tökezleyip düşmeden. Düşemezdim ki, ellerim de tıpkı yaşama tutunduğum gibi koskocaman bir güç vardı. Gerçek bana doğru yaklaşıyorduk ekip olarak. Yaşayamadığım 14 yaşında ki küçük Anne A. bana uzaktan el sallıyordu, hadi gel artık, uzun oldu ayrılığımız bekliyorum.
“Geleceğim” dedim, ağır aksakta olsa geliyorum bekle ne olur, tekrar kaybolma yılların en zifir karanlığın da. Ve yürüdük yol arkadaşımla, yılların bize kurduğu zorlu barikatlarını aşarak, bu günlere çok şükür geldik (:

Her sözünü, her mısrasını başım gözüm üstüne diyerek kabul ettim. Nasıl etmem ki? Hayatım da ilk defa kendim için bir şeyler yapıyordum üstelik ‘’ömürlük’’ kalıcılık için. Hep başkaları için yaşayan bana inat.

Şimdiler de, düşlerimin bana bıraktığı buseleri topluyorum. Her sabah insanlara sunduğum selamlı sadakalar gibi…

Dokunduğum her çiçekten yüklendiğim pozitif duygular gibi,

Yüzüme yerleştirdiğim hiç solmayan tebessümler gibi,

Her insanın yürek haritası çözerek edindiğim dostluklar gibi,

Girift bulmaca sandığım sıkıntımın bana sırlı açar olduğunu bildiğim gibi,

Her günün bana sunduğu sağlığa şükürleri borç bildiğim gibi,

HAYATTAKİ YOL HARİTAM ARTIK KENDİM OLABİLMEKTİ…
A.K

Zayıflama Kampı 004

 

ALINTI: Okumuş olduğunuz Zayıflama Başarı Hikayesi HK PERFORMANS KİLOBEKÇİLİĞİ üyesi tarafından yazılmıştır. Daha fazla ZAYIFLAMA başaran hikayesi okumak ve öncesi/sonrası zayıflama fotoğraflarını görmek için www.hk.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Zayıflama Kampı 005

AÇIKLAMA: HK Performans Online zayıflama sistem üyesi A.K.’ye zayıflama başarısı için teşekkür ederiz.

“ben yapamam” demeyin deneyin HK Performans farkını sizlerde görün! Bugüne  kadar HK Performans kapısını aralayan kimse pişman olmadı. Kendi potansiyelinde hem kalıcı kilo vermenin keyfini yaşadı hem de aldığı GELİŞEREK DEĞİŞİM eğitimleriyle yaşamının her anında huzurlu bulacağı bilgilere erişti.

Unutmayın! SİZ DE YAPABİLİRSİNİZ!

HK PERFORMANS SİZİ ZAYIFLATIR!

Tagged with: , , , , , , , , ,
Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Zayıflama KAMP KAYITLARI başlamıştır!
Zayıflamak İstiyorum Konulu Arşiv
Zayıflama Kampı ve Online KİLOBEKÇİLİĞİ sistemi hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Zayıflamak İstiyorum- Kategoriler…
