45 Kg.lık Değişimin Hikayesi!

Açıklama :

Üyemiz D.Y. Online kilobekçiliği sistem üyeliği sonrasında süreç sonu anket soruları ile sisteme dair düşüncelerini bizlerle paylaşmıştır.

Ben de Zayıflamak is14727489_1589711941338698_8701276366403796992_ntiyorum diyen herkese kapımız açık.

YORUMLU ANKETLER

1.Kilobekçiliği programından memnuniyet dereceniz nedir? Yüzdelik bir rakam verseniz % kaç vermek isterdiniz? Neden?
%100 verirdim.

NEDEN: Bu sistemde  sabır ,anlayış,sevgi hoşgörü ve kişinin özünü  yaşatarak indirmesi var.

Bu sitem içinde her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş, öncelikle bu sistemi bu denli harika hazırlayan arkadaşlarımızın emeğine sağlık gönülden tebrik ederim. Sistemi yaşamaya başladığınız andan itibaren  içinde yaşadıklarınız ve  bu sistemin bu kadar donanımlı olması  İŞTE BU dedirtiyordu.

 

  1. Kilobekçinizden memnun musunuz? Yeterli desteği alabildiğinizi düşünüyor musunuz

Evett çok memnunum %100 yeterli desteği de aldım her koşulda ve her şartta.

Benim yaşım 33;   çocukluk yıllarım  haricinden bu yana  yaşadığım kilo sorununu   bu sistemde ve kilo bekçim sayesinde  BAŞARDIM, onun bana öğrettikleriyle  hayatımda yaşamadığım ilkleri yaşadım.  Kilo bekçim sayesinde kendi özüme döndüm  gerçek   BEN ile tanıştım  ve en önemlisi de KENDİMİ sevmeyi ve  önce BEN demeyi öğretti.

Bu yolculukta benimle beraber ağladı benimle beraber güldü kısacası kilo bekçim  beni yeniden İNŞAA  etti. Böyle durumda kilobekçime nasıl % 100 vermem.

 

3.Kilobekçinizi hangi özellikleri ile tanımlarsınız?

Sabırlı ,anlayışlı, pozitif, bilgili, çözüm odaklı, sevimli yüzünü görmedim ama  onun benimle konuşurken  sadece sesinden aldığım enerji bile  benim bu yolda başarılı olmama etkenlerden sadece bir tanesi ve iyi bir eğitici diye tanımlarım.

 

 4.Takip kontrol sistemi yeterli mi? Daha iyi olması için ne tavsiye edersiniz?

Bence evet yeterli

 

 

 5.Kilobekçiliği programı ile diğer yöntemleri kıyaslayabilir misiniz?

Kıyaslayamam …

Çünkü bana göre diyetisyenler  akapunkturlar veya farklı yöntemler saçma geliyordu.Ben hiç diyetisyene  gitmedim inanmıyordum çünkü  çevremdeki kişiler arkadaşlardan gidenler oluyordu  geri geldiklerinde ellerinde kocaman  bir diyet listesi  bu ne ya? Derdim. Vücudu tamam bu listeyle dizginliyebileceğiz mi peki ya DUYGU VE DÜŞÜNCELERİMİZDEKİ baskıyı nasıl dengede tutabileceğiz? derdim ki en nihayetinde doğru pencereden bakıyormuşum ama   bana bir REHBER   beni benim gibi yaşayan bir can  eksikmiş.

Asıl çözüm  BEYİNDE,DÜŞÜNCEDE bitiyordu bunu biliyordum  ama yol gösteren  beni anlayan ve her koşulda bana destek veren bir yoldaşım olması gerekiyormuş.

 

6.Kilobekçiliği sistemine katılmaya nasıl karar verdiniz? Neden Kilobekçiliği programını seçtiniZayıflama Kampı 005z?

Elbette ki fazla kilolarım yüzünden hatta fazlalık değil önünü alamasam obez durumuna  kadar gidecektim:(

Bu sisteme katılmadan önce çok takip ettim 9 ay gibi bir süre takibimdeydi ama sisteme girecek cesaret yoktu bende evet işte bu diyordum bu sistem tam bana göre diyordum biliyordum ama  sisteme katılacak cesareti bulamıyordum kendimde,

bu sistem benim umut kapım ve umuda yolculuk gibi hissettiriyordu .

Ben de Zayıflamak istiyorum

Evet sisteme daha henüz katılmadan  başarı hikayelerini okudukça  ve BAŞARAN arkadaşlarımızın öykülerini okudukça bana  daha da GÜVEN veriyordu. Nihayet bir gün cesaretimi toplayıp karar verip ne olursa olsun denemeye değer  deyip sisteme katılmaya karar verdim. Hayatımda verdiğim en doğru karar ve kendim için attığım doğru adımlardan biriydi bu sisteme katılabilmem.

 

Neden kilo bekçiliği programını seçtim: Benim için en doğru yer, en doğru karar olduğunu sadece daha sisteme girmeden siteden okuduğum   başarı hikayelerinden   bana o güveni verebiliyorsa işte bu dedirtebiliyorsa bir sistem  daha düşünecek ne kalmıştı ki?

 

 

  1. Programa başlamadan önceki kilonuz ve ölçüleriniz ile bugün geldiğiniz noktadaki kilo ve ölçüleriniz arasındaki fark ne kadardır? Bu değişimi ne kadar zamanda yaşadınız?

            PROGRAM ÖNCESİ;

Sıra Tarih Süre Kilo Bel Basen Göğüs
25.03.2014 (Başlangıç) 99 kg 128 cm 121 cm 124 cm

 

PROGRAM SONRASI;

70 28.01.2015 310 . gün 54 kg 67 cm 81 cm 80 cm

 

            ARADAKİ FARK;

İlk-Son Kilo ve cm Farkları 45 kg 61 cm 40 cm 44 cm

 

 Toplamda  45 kilo ve büyük bir başarı var gerisini siz hesaplayın artık

  Kilobekcime ve  emeğimize yüreğimize sağlık 🙂

 

 

 

 

 

 

 

  1. Kilobekçiliği programını yakınlarınıza ve çevrenize önerir misiniz?

Evet şiddetle öneririm.

 

Bence kilo problemi yaşayan her insan imkanları elverdiği sürece bu sisteme katılmalılar ve kendi gerçeğiyle yüzleşmeli diye düşünüyorum.

 

 

 

  1. Kilobekçiliği sistemimizden ileride yeniden yararlanmak isterseniz veya silkelenme kürüne geldiğinizde aynı Kilo bekçiniz ile mi devam etmek istersiniz?

 

Evet isterim tabi yki.

 

Benim için yaşandı bitti yok olmamalı da zaten hep yeni hedefler yeni hayaller peşinde koşmalıyız.

 

Kilobekçimden öğrendiklerimle arada bir arınma  kürlerim olacak zaten tabi ama hani olur ya insanız hepimiz  tıkandığını ve düşüneceğimizi hissettim an  yeniden bu sistemde yararlanmak isterim . Aynı kilobekçimle olsun isterim tabiyki ama  artık onu o günün şartları neyi nasıl gösterirse o şekilde yaşarız.

 

 

 

  1. Üstün performans uzmanı ve Kilobekçiliği sistemi kurucusu Halil KARGULU hakkında düşünceleriniz nelerdir? Çalışmalarını nasıl değerlendiriyorsunuz?

 

Öncelikle bu muhteşem sistemin kurucusu birçok başarıya imzasını atmış ve bu başarıyı bizlerle  iç içe yaşadığı için  sayın Halil KARGULU  beye  çok teşekkürlerimi ve saygılarımı sunarım.

 

Halil Bey benim gibi kilolarıyla boğuşan her insana büyük bir ışık olmuş ve kurduğu sistemin içinde yaşayarak zaten bunu çok net anlayabiliyoruz. Halil  Bey ve bu sistemde  perde arkasında olan tüm emeği geçenlere  sonsuz teşekkürlerimi  ve şükranlarımı sunuyorum ALLAH  hepinizden razı olsun.

 

 

 

  1. Verilen kiloların kalıcılığı, takip kontrolün sağlanması ve sonuçların daha da pekişmesi için her 6 ayda bir destek olarak silkelenme kürü (1 ay) almak ister misiniz? Böyle bir desteğe en azından birkaç kür olacak şekilde ihtiyaç var mı?

Verilen kiloların  kalıcılığı için ara ara   destek olarak  arınma programı olmalı ,gerçi bu her insana göre değişir  ama bana göre bu arınma veya silkelenme programlarından    her zaman  arada bir  destek almak gerekiyor.

Böyle bir desteğe evet ihtiyaç var  yaşadığımız sürece hayat bu bazen herşey isteğimiz gibi gitmeyebiliyor.

 

 

 

  1. Kilobekçiliğininonline olması sizce faydalımı? Haftada yarım saat konuşmak mı yoksa günde ihtiyaç halinde saatlerce iletişim kurmak mı avantajlı? Bu bağlamda online sistemi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Aslında ilk başta bu sisteme katılmadan önce online sitem nasıl olur sürekli nasıl iletişimde olunur v.s diyerek kafamda bir sürü sorular vardı. Bu soruları aşmak için sistemde olmak yeterliymiş haftada yada günde yarım saat konuşmak paylaşmakla  istediğin her an günün hangi saatinde olursa olsun  paylaştığın içini döktüğün ve sana yol gösteren bir sistemin online olmasıyla asla kıyaslanamaz  hal böyle olunca  online olması daha avantajlı tabiyki

 

 

  1. Kilo bekçiliği ücretlerini; hizmet yoğunluğu, kalitesi ve anlayışını göz önünde bulundurarak pahalımı, yoksa hayatı yeniden yaşamak yada yeniden doğuş için bir şans olarak değerlendirip verilen hizmet bedeli için çok uygun diyebilir miyiz? Sizce maddi karşılığını ve üyelik ücretlerini neye göre kıyas yapmalıyız?

Bana göre  evet maddiyatın önemi vardı  ilk başta baktığında insanın gözüne biraz pahalı bir mevla olarak görünüyor ama sistemi solumaya başladığınız anda  ve  kendinize geleceğinize  sağlıkla doğru bir yatırım yaptığımızı düşünürsek  bu rakamların büyüklüğü  özünü kaybediyordu. Senelerdir olmadık haplar bitkisel çaylara harcadığım miktarlarla hesaplarsam ve bu harcamaları sonucunda bir yere varamıyorsam elde var sıfır ise bu sistemin maneviyatı çok yüksek olduğunu, bu sistemde özünle benliğinle ve kendinle tanışma yüzleşme garantisi varken bunları birebir yaşadığım bildiğim için maddiyat çokta önemli değildi.

 

 

  1. Bu güne kadar yaşadığınız tecrübeler doğrultusunda Kilobekçiliği sizce nedir? Sizin için neyi ifade ediyor ve hayatınıza ne gibi katkıları oldu? (Lütfen detaylı şekilde yorumlayınız)

Kilobekciliği  OMUZ VERMEK  sırtını   yasladığın koca bir çınar ağacı bana göre…

 

KİLOBEKCİLİĞİ aslında ilk baktığımızda bunun anlamı ne bekçi ne demek diye düşündüm.Evet bekçi nedir biliyordum  ama kilonun bekçiside mi oluyordu  bu kelime  ne anlama geliyordu  anlam veremiyordum.Bunu anlamak için yaşamak hissetmek gerekiyormuş. Bu sistem ve kilobekcim sayesinde  BEN BAŞARDIM hayatımda hep birlikleri yaşadım fiziksel ve düşünceler olarak olumsuzluklarla  baş etmeyi  ve her olumsuzluğun bana  hayata karşı daha da güçlendirdiğini öğretti bana kilobekcim, pes etmemeyi düştüysem kalmasını öğretti, hayatımda elime attığım hiçbir işte RABBİMDE izniyle başarısız olmadım çalışıp uğraşıp başarıyordum,  başaramadığım tek şey  kilolarımdan kurtulamamaktı.

 

Artıları

DÜŞÜNCE
FARKINDALIK
ALGILAMALRIMDA DEĞİŞKLİK
ve en önemlisi bu SİSTEMNN içinde olmak bana KENDİMİ SEVMEYİ BEN VARIM ve ÖNCE BEN      DEMEYİ
GÖZLERİMİN içinin gülmesini RUHUMUN ÖZGÜRLÜĞÜNÜ zihnimin berraklaşmasını
ve yıllardır doğru diye bildiğim yanlışlarımla yüzleşmem oldu.
Eksileri
Bana göre eksileri yok bu sistemin ve SİZLER herşeyinizle tam donanımla her kilo kardeşlerimizi              SAHİPLENMEYE hazırsınız  yeter ki CESARET, İNANÇ  VE TAM TESLİMİYAT olsun sisteme giren kişilerde. SİZLER bana göre SEVGİ dolu ve hiçbir zaman her sorun karşısında çareleri tükenmeyen sabrı tükenmeyen KOCAMAN bir AİLESİNİZ bende bu AİLENİN küçücük bir ferdiyim

       

            KİLOBEKCİM bana neler katmadı ki;

 

Hayatı  ve kendimi sevmeyi öğretti,sistemden önce BEN kelimesini bencillik olarak algılardım önce ailem,çocuklarım  sorumluklarım en son vakit kalırsa  BEN diyordum. Şimdi ise tam tersi oldu önce BEN diyebilmemin  hayatıma hep pozitiflikler kattığını  hissettim. Çünkü ben mutlu isem bu mutluluk çevremdeki herkese yansıyordu sorunlar ise sanki kendiliğinden  çözüm buluyordu.

 

Neydi işin özü

 

Ruhunun özgür olması mıydı?

 

yoksa Aynaya baktığında gözlerinin içindeki  gücü yaşama tutunduğunu görebilmek miydi?

 

 

Sorunun cevabıda bu sistemin içindeki sihirli değnekte gizliydi bence.

 

YAŞAMAK, HİSSETMEK ve bu havayı soluyabilmekti.

 

MUTLUYUM, HUZURLUYUM ve en önemliside artık KENDİMİ seviyorum. Tüm bu güzel duygu ve düşünceleri bana aşılayan can yoldaşım kilobekcime  bu sistemin kurucu Halil beye ve sistemde tanımadığım emeği geçen herkese  sonsuz teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tagged with: , , , , ,
Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Zayıflama KAMP KAYITLARI başlamıştır!
Zayıflamak İstiyorum Konulu Arşiv
Zayıflama Kampı ve Online KİLOBEKÇİLİĞİ sistemi hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Zayıflamak İstiyorum- Kategoriler…
