Online Zayıflama ile 30 KG. Zayıfladım

                         “Kilobekçiliği benim için ; yeniden doğmak demek, hayatımdaki yaşamımın dönüş noktası gibi hayata gözümdeki perdeleri kaldırarak yeniden başlamak demektir. Hayal etmeye çalıştığımda nasıl bir eğitim, nasıl bir bakış açısına sahip bir insan başka bir insana bu kadar değer katabilir, anlayamıyorum daha çok tadını çıkarıyorum. Hangi üniversite bölümünden mezun yada hangi eğitimi almış bir insan bu kadar donanımlı aynı zamanda karşısındaki kişiyehalil-kargulu,-hk-performans,-kader-ve-eşi-toplam-44-kg-zayıflama--IMG_5576 adapte olarak doğru yönlendirebilir ki, bu sorunun cevabı yok. Hayata daha ışıl ışıl bakan elindekilerin kıymetini bilen aldığı her nefesin kıymetini anlayan bir olmama sebep olan benim için yüce biridir.

 

Online Zayıflama Programına başlamadan önce, benim için hayat daha çekilmez, daha çözümsüz rüzgarın götürdüğü yere savrulan biriydim. Sadece önünü görebilen yarını göremeyen biriydim.

Bence sadece Kilobekçiliği demek kilobekçilerimize haksızlık olur çünkü kilobekçilerimiz bizim sadece kilobekçilerimiz değil, vücudumuzdaki kiloların yanı sıra asıl ruhumuzdaki kiloların kilobekçileri, bilinç altımızı rahatlatmamızı boşaltmamızı sağlamaktadırlar.

Bu işin en güzel anlatımı beynimize atılan formatın ta kendisidir. Ben kilo bekçim sayesin de 35yaşımda bir kez daha doğdum. Bu doğuşumtaki hayatıımı çok daha bilincinde her nefesimin değerini bilerek yaşayacağı ömre merhaba dedim. Bunları da sevgili meleğim biricik kilo bekçimin ışığında buldum.” K.Ö

Açıklama: Üyemiz sistemde 30 kg. vererek ideal kilosuna geldiği gibi hayatında yeni kapılar açmayı başarmıştır. 

Online zayıflama sistemi ile “ben de zayıfladım“demek için sadece inancınızı  ve ilk adımı atmanızı bekliyoruz.

Ben de zayıflamak istiyorum” diyerek başladığınız yol; ışıkları size getirebilir ..bunun için Bizlerle iletişime geçmeniz yeterlidir.

www.geliserekzayiflama.com 

 

Tagged with: , , , , , , ,
Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Zayıflama KAMP KAYITLARI başlamıştır!
Zayıflamak İstiyorum Konulu Arşiv
Zayıflama Kampı ve Online KİLOBEKÇİLİĞİ sistemi hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Zayıflamak İstiyorum- Kategoriler…
