20 kg. Zayıfladı!

 

Online Zayıflama sürecini anlatan Ş.Ç şu an sistemde 20 kg. zayıflamıştır ve daha yolun yarısında olmadığını düşünmektedir;

Online zayıflama sistemine başlarken   çok kararlı olduğumu söylesem yalan söylemiş olurum. Fakat üyeliğimin başladığı andan itibaren Kilobekçim ile iletişime geçtiğimde “evet , olacak bu iş” dedim. ” Bu Sefere Başaracağım”. Çünkü umutlarımı her gün yeniden yeşeren bir Kilobekçim vardı yanımda.
Hayatta değiştiremem dediğim herşeyi öyle güzel öyle adım adım işleyerek değiştirdik ki ben bile inanamıyorum nasıl bu noktaya gelebildiğime! Şimdi ne olursa olsun hayatı bir köşesinden kaçıracağım için üzülüyorum; önceki miskin, uykucu, umutsuz ve negatif düşünen benden eser bile kalmadı.

14693723_1097628753678440_5372920597426733056_nDaha önce çok diyetler denedim, canım pahasına haplar mı içmedim, diyet yaparken midemi mi yakıp doktorlarda sürünmedim! Aklınıza ne gelirse hepsini yaşadım daha önce ! nasıl bir zihinsel Kölelikmiş !! Şimdi anlıyorum beni nasıl kendi ağına düşürmüş zayıflama sektörü, beni değil cebimdeki paralarımı düşünmüş!

 

Burada öğrendim ki herşey beyinde bitiyormuş, doğru ve bilinçli adımlar atmayı bildiğinde kendinle barışın büyüyormuş. Burada Çiğneme sanatını öğreniyorum, gerçek mutluluğu yaşamayı öğreniyorum, hayatı yaşamayı öğreniyorum. Diyet olmadan da zayıflamanın ne demek olduğunu öğreniyorum.

Kendi kişiliğimi ve benliğimi HK Performans sayesinde buldum!

Neredeyse 20kg. vermek üzereyim daha yolun yarısında ble değilim ama burada sadece zayıflamayı öğrenmiyorum, ben burada gerçekleri öğreniyorum, kendimle yüzleşmeyi öğreniyorum ve iyi ki diyorum iyi ki HK performans ailesi ve online zayıflama sisteminde Kilobekçim ile birlikteyim! ”

 

Açıklama: Üyemiz aktif olarak hala online kilobekçiliği sisteminde sürecine devam etmekte ve ideal kilosuna gelene kadar sürecinin peşinden gitme cesareti ile kalıcı zayıflamak için adımlarını atmaktadır.

 

Ben de Zayıflamak İstiyorum diyen herkes için kapımız açıktır .. Sen de “Ben de zayıflamak istiyorum” diyorsan işte iletişim bilgilerimiz burada

Tagged with: , , , , , , ,
Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Zayıflama KAMP KAYITLARI başlamıştır!
Zayıflamak İstiyorum Konulu Arşiv
Zayıflama Kampı ve Online KİLOBEKÇİLİĞİ sistemi hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Zayıflamak İstiyorum- Kategoriler…
