36 Kilo Zayıflama Başarısı

Zayıflamak sadece “zayıflamak” değildir ; Ayrıca Kalıcı zayıflama süreçlerinde içinde barındırmalıdır.

“Elle tutup, gözle gördüğünüz tek şey rakamlar ve  KİLO problemi!

Mutsuzluğunuza sebep gösterebileceğiniz tek net şey bu!

Mutsuzluğumuzun sebebi  Kilo değil!!!

Kilo Sadece Bir Sonuç.

O ismini koyamadığınız ,

anlamlandıramadığınız

mutsuzluğunuzun cevabı da 

işte tam da  HK PERFORMANS Sisteminde ! 

Dünyanın tüketim sistemi bizi bağımlı hale getirip

GÜÇSÜZ olduğumuza inandırdı.

Kilobekçileri de GÜCÜMÜZÜ bize göstermek için yola çıktı.

GÜCÜNÜ gördüğünde ise  değil bedenin, o zor dediğin yaşamın bile hafifleyecek!

Sana yapacak tek bir şey kalıyor, o da bir tek adım atmak…

Ben bunu yaptım işte…

HK Performanstan önceleri, kendimi o kadar acımasızca eleştirdim, o kadar çok yargıladım ki, karşıma çıkacak hiç kimsenin ama hiç kimsenin söyleyecekleri daha ağır gelemezdi.

Çaresizliğimin son noktasında HK ile tanıştım internette.

Sistem hakkında hiçbir şey okumadan, sadece bir üyenin resmine baktım .

Sisteme girmesinin  öncesindeki gözlerine ve sonra da yeni halindeki gözlerine baktım.

İlk bakışındaki çaresizlik sonrasındaki GÜÇTÜ.

Başka da kanıta ihtiyacım yoktu.

HALİL KARGULU’ya, HK PERFORMANS’A ve Kilobekçiliğine ben böyle İNANDIM !

15 dakika içinde ben hayatım için bir adım attım.

Önce Halil Bey’e bu sistemi kurarak,  insana verdiği değerden dolayı teşekkür ediyorum.

İnsanı anlamak en yüce görev gerçekten. Binlerce insanı özüne kavuşturdunuz…

Bu değerli göreve baş koyan ve kendini insana adayan Kilobekçileri için ne söylense az…

Kilobekçim bir ışık elçisi gibi yolumu aydınlattı.

Gücüm yok dedim, var dedi

Yapamam dedim, yaparsın dedi

Zamanım yok dedim, bulursun dedi

Karıştım dedim, çözelim dedi

Çaresizim dedim, çare sensin dedi

Sen kimsin dedim, ben senim dedi

Açım dedim, değilsin dedi

Meğer AÇLIK yemek yeme ile ilgili değilmiş;

Açlık, yasaklarınız, arayışlarınız, pes ettikleriniz, varlığınızdan uzaklaşmanız, yargılarınız, yükleriniz, korkularınızmış…

Bunları bitirmedikçe asla doymuyormuşuz…

Kilobekçim öyle bir ayna oldu ki bana, tüm farkındalıklarımla  Özümü hatırladım sonunda

Ona verebileceğim en değerli hediye önce saygım, sevgim, dualarım ve onun desteği ile başardığım kişisel devrimim.

Eskiden kendimi anlatmak için sayfalarca, saatlerce dil döker dururdum.

Bakmayın, beni tanımadığınızdan burada biraz yazımı uzattım, aslında artık az, öz ve net konuşuyorum.

İnsan gücünü kazandığında pek de fazla konuşmasına gerek kalmıyormuş…

İNSANIN TEK BAŞARISI KENDİ GÜCÜNÜ BULMASIYMIŞ…

YOLUNUZ AÇIK OLSUN…

S.A

Açıklama:

Online Kilobekçiliği Sistem üyesi olan S.A’ya sürecindeki azmi, başarısı ve TAM TESLİMİYETİ için çok teşekkür ediyoruz.

Hızlı zayıflamak mı istiyorsunuz? Diyet listelerine mahkum olmadan hızlı, sağlıklı ve en önemlisi KALICI zayıflamak mümkün!

Dünya’da alternatifsiz ilk ve tek kalıcı zayıflama programı HK PERFORMANS ile hayalini kurduğunuz sağlıklı ve fit bir bedene sahip olmak sizin elinizde. Üstelik verdiğiniz kiloları yeniden ve fazlasıyla geri alma korkusu olmadan!
TAM TESLİMİYET ve GÜVENLE sistemin kapısını çalan herkes HK Performans’la BAŞARIYA ulaştı. 
Onlar, yolunuza ışık olmak adına burada, zayıflama başarılarını sizlerle paylaşıyor.

KALICIZAYIFLAMAK İÇİN DAHA FAZLA BEKLEMEYİN!

Siz sadece hayal ettiğiniz kiloyu belirleyin, gerisini HK Performans halletsin.

HK Performans farkı ile Gelişerek Değişim ayrıcalığını siz de yaşayın.

Doğru Kapıda Doğru Anahtarlasınız!

Bizlerle buradan iletişime geçebilirsiniz!

Tagged with: , , , ,
Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Zayıflama KAMP KAYITLARI başlamıştır!
Zayıflamak İstiyorum Konulu Arşiv
Zayıflama Kampı ve Online KİLOBEKÇİLİĞİ sistemi hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Zayıflamak İstiyorum- Kategoriler…
